Losse sets huren

Stap 1: Registreren. Voordat jij LEGO® bij ons kan huren vragen we je eerst een gratis account aan te maken. Dit doen wij zodat het voor ons altijd duidelijk is waar welke sets zich bevinden. Een account aanmaken kan hier.

Stap 2: Een set kiezen. Nadat jouw account gemaakt is kan je beginnen met het uitzoeken van de sets die je wilt huren! Als je een set hebt gevonden kan je aangeven of je de set 1, 2, 3 of 4 weken wilt huren. Wil je de set langer huren? Dan is dat uiteraard ook mogelijk! Stuur ons dan even een mailtje op [email protected] of een appje op +31 6 49885976 

Stap 3: Verzending. Onze verzendkosten bedragen altijd €12,50. Als je de sets liever komt ophalen is het mogelijk om dit in Arnhem te doen! 

Stap 4: Bouwen maar! Geniet van het bouwen en laat je creativiteit de vrije loop met jouw LEGO®-set! 

Stap 5: retourneren. Bent je klaar en is de huurperiode voorbij? Dan kan je de set uit elkaar halen en terug stoppen in de meegeleverde bak. Deze kan je vervolgens naar een DPD pakketpunt brengen of afgeven in Arnhem.

Stap 6: Controle en sortering. Om het proces voor jou zo makkelijk mogelijk te maken, sorteren wij zelf de steentjes. Raak je een steentje kwijt? Dat kan natuurlijk gebeuren. Geef dat aan bij het retourneren of stuur ons een mailtje/appje. Op deze manier kunnen wij de steentjes weer aanvullen voor de volgende gebruiker! 

De LEGO Notre Dame huren

Een abonnement nemen

Ben jij iemand die graag verrast wordt? Of huur jij veel LEGO®? Daar hebben wij onze BrickBuddies abonnementen voor! Perfect om cadeau te doen of als je zelf elke maand een nieuwe set wil ontdekken!

Stap 1: Kies uw abonnement. Wil je elke maand een verassing op de deurmat? Of kies je liever zelf welke set je deze maand gaat bouwen? Bij stap 1 kies je welk abonnement het beste bij jou past!

Stap 2: Bouwen maar! Nadat jij hebt gekozen welk abonnement het beste bij jou past, sturen wij gelijk de eerste set op!  

Stap 3: Retourneren. Na een maand kan je er voor kiezen om nog even verder te bouwen of om de set terug te sturen. Zodra wij de set weer hebben ontvangen sturen we direct weer een nieuwe set jouw kant op!

Stap 4: Controle en sortering. Om het proces voor jou zo makkelijk mogelijk te maken, sorteren wij zelf de steentjes. Raak je een steentje kwijt? Dat kan natuurlijk gebeuren. Geef dat aan bij het retourneren of stuur ons een mailtje/appje. Op deze manier kunnen wij de steentjes weer aanvullen voor de volgende gebruiker!